Flygstolen och Willys har hittat varandra i nytt spännande samarbete.

flygstolen.se - i samarbete med WiLLY_S

Flygstolen med sina snart 10 år i onlineresebyråbranchen tar sig an ett nytt samarbete med Axfood där Willys är huvudpartnern. Willys har nyligen lanserat sitt lojalitetsprogram Willys+, som går ut på att hjälpa sina kunder att ha mer pengar över i plånboken när månaden når sitt slut. En riktning som var lätt att identifiera sig tyckte personalen på Flygstolen. Flygstolens affärsidé är att sälja resor på nätet. Enkelt, billigt, helt utan utan krångel.

Den kund som reser via Flygstolen ska uppleva valfrihet och trygghet både vid bokning och betalning samt givetvis under hela resan. Som kund ska man känna att företaget är fräscht, nytänkande och gediget och ett naturligt val, det ska kännas bra i magen. Äkta är en viktig känsla för oss båda. Snabbt, enkelt och till bästa pris säger både Flygstolen och Willys. Därför är samarbetet som gjort för att lyckas.

Linda Bjernstål, VD på Flygstolen uttalar sig – Vi har lång erfarenhet av resebranchen i Sverige och nu vidare ut i Norden. Att etablera samarbeten med starka varumärken så som Willys är helt klart attraktivt för oss. Här vi blir ett naturligt val för Willys+ kunder och kan erbjuda bra service och trygghet i deras resande samtidigt som det blir mest ekonomiskt för alla parter.

Vill du läsa mer om samarbetet hittar du vårt pressmeddelande här.

Skrivet av
Mer från Katarina

En doft av New York

Parfymhuset BOND NO 9 har ambitionen att skapa en unik doft, trendig...
Läs mer

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *